Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym! Chcemy, aby zakupy u nas były w pełni satysfakcjonujące. Jeśli jednak z jakiegoś powodu będą Państwo chcieli zwrócić towar lub zgłosić reklamację, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższą procedurą.
Jeśli otrzymali Państwo towar, który jest uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z opisem, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji. Aby przyspieszyć proces, prosimy o wykonanie następujących kroków:
Pobranie formularza reklamacyjnego – Formularz reklamacji należy pobrać (dostępny do pobrania na dole strony) , wydrukować i wypełnić. Prosimy o szczegółowe opisanie problemu oraz dołączenie zdjęć uszkodzonego towaru, jeśli to możliwe.
Wysłanie formularza z towarem – Po wypełnieniu formularza prosimy o dołączenie go do zwracanego towaru. Wydrukowany i podpisany formularz należy umieścić w paczce z towarem. Paczkę prosimy odesłać na nasz adres:
Chemdal ul. Piastowska8 32-800 Brzesko
Kontakt z nami – Po wysłaniu paczki, prosimy o poinformowanie nas o tym na adres e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 533 343 844, podając numer zamówienia.
Jeśli chcą Państwo zwrócić zakupiony towar, mogą to Państwo zrobić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. W tym celu:
Pobranie formularza zwrotu – Formularz zwrotu należy pobrać (dostępny do pobrania na dole strony), wydrukować i wypełnić. Prosimy o staranność przy wypełnianiu formularza oraz o podanie powodu zwrotu.
Dołączenie formularza do paczki – Wydrukowany i podpisany formularz należy dołączyć do zwracanego towaru. Całość należy spakować do paczki i wysłać na nasz adres:
Chemdal ul. Piastowska 8 32-800 Brzesko
Kontakt z nami – Po wysłaniu paczki, prosimy o poinformowanie nas na adres e-mail: [email protected], podając numer zamówienia oraz datę wysyłki paczki.
Zwroty: Zwroty towarów przyjmujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu.
Reklamacje: Reklamacje dotyczące uszkodzeń, wad lub niezgodności towaru z zamówieniem należy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, poniesiemy koszty zwrotu towaru.
Koszt odesłania towaru pokrywa klient, chyba że towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku koszty wysyłki ponosi nasza firma.
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz wszelkiej dokumentacji, która może być potrzebna do rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu.
Reklamacje i zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki lub formularza.
Po zaakceptowaniu reklamacji lub zwrocie, zwrócimy Państwu pieniądze za zakupiony towar oraz, jeśli dotyczy, koszty wysyłki. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru lub formularza reklamacyjnego.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących procedury zwrotów lub reklamacji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 533 343 844
Zależy nam na tym, aby proces zwrotów i reklamacji przebiegał sprawnie i z pełnym zadowoleniem z Państwa strony. Dziękujemy za współpracę!